Δικαιούστε να προβείτε σε ακύρωση παραγγελίας, με τους εξής τρόπους:
- Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (Checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο “Back” στον browser σας.
- Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (Checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εταιρεία, ώστε να σας ενημερώσουμε περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε για οποιονδήποτε από τους κατωτέρω αναφερόμενους λόγους την επιστροφή προϊόντος, και για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλείστε να επικοινωνείτε με την Εταιρεία είτε καλώντας στο 210 8982 786 εντός ωραρίου καταστημάτων, είτε στέλνοντας email στo info@creamsndreams.gr.
Σε κάθε περίπτωση, για να είναι εφικτή η επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει:
- Το προς επιστροφή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών/καρτελακίων, απαραίτητων συνοδευτικών εγγράφων, οδηγιών, κλπ.,
- Το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (απόδειξη, φορτωτική κλπ.)
Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται, το προϊόν σάς επιστρέφεται με δική σας χρέωση.
Επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί:
- Σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες από λάθος της Εταιρείας (πχ λάθος στην παραγγελιοληψία, στην αποστολή κ.λ.π.) απεστάλησαν προϊόντα που δεν παραγγείλατε, τα οποία παραλάβατε καλόπιστα. Η επιστροφή των μη παραγγελθέντων ειδών πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός πέντε (5) ημερών από την παραλαβή τους, αλλιώς η Εταιρεία δεν υποχρεούται να προβεί εκ νέου σε εκτέλεση της αρχικής παραγγελίας.
- Σε περίπτωση παράδοσης ελαττωματικού προϊόντος, οπότε μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάσταση του με άλλο ή την επιστροφή των χρημάτων σας. Επισημαίνεται ότι η Εταιρεία ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης πραγματικού ελαττώματος εφόσον αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της κατά τα οριζόμενα στα άρθρα 534 επ. του Α.Κ.
- Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος με άλλο. Μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος έχετε δυνατότητα αλλαγής του προϊόντος που παραλάβατε με άλλο ίσης αξίας με το τίμημα που έχετε ήδη καταβάλει ή με πρόσθετο τίμημα εφόσον το επιθυμείτε. Επισημαίνεται ότι οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς την Εταιρεία, βαρύνει αποκλειστικά εσάς. Επιπλέον, δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής στις κατηγορίες προϊόντων που αναφέρονται στην παρακάτω σχετική παράγραφο, για τις οποίες δεν ισχύει ούτε το δικαιώμα υπαναχώρησης.
- Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από την συναλλαγή (βλ. παρακάτω).
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν (υπαναχώρηση) αναιτιολογήτως και να ζητήσετε την καταβολή του τιμήματος που καταβάλατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος δυνάμει του Ν. 2251/1994. Ως παραλαβή θεωρείται η ημέρα που εσείς οι ίδιοι ή ένα τρίτο πρόσωπο που υποδείξατε απέκτησε την φυσική κατοχή των προϊόντων. Σε περίπτωση που με την ίδια παραγγελία αγοράσατε περισσότερα προϊόντα τα οποία παραδόθηκαν ξεχωριστά, ημέρα παραλαβής θεωρείται η ημέρα που παραλάβατε το τελευταίο προϊόν.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται με την υποβολή του αντίστοιχου εντύπου υπαναχώρησης που θα βρείτε εδώ ή άλλου εγγράφου με αντίστοιχο περιεχόμενο και να την υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: info@creamsndreams.gr. Μετά την αποστολή του σχετικού εντύπου, η Εταιρεία θα σας ενημερώσει άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης.
Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε το προϊόν στη διεύθυνση Γρηγορίου Λαμπράκη 16, Γλυφάδα, Αττική 16675, στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε, και εντός της ίδιας προθεσμίας υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε την αξία επιστρεφόμενου προϊόντος.
Ενδέχεται να παρακρατήσουμε την επιστροφή του ποσού που μας έχετε καταβάλει μέχρι να παραλάβουμε το προς επιστροφή προϊόν.
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της Εταιρείας, η Εταιρεία δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της Εταιρείας, τότε τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς. Σε περίπτωση που επιλέξετε επιστροφή με μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε για την επιστροφή του προϊόντος να επιλέγετε την εταιρεία ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ, με την οποία και συνεργαζόμαστε.
Επισημαίνεται ότι δεν δικαιούστε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του 3ΙΒ του Ν. 2251/1994 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με τον νόμο. Ειδικότερα βάσει της παρούσας δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης για τις κατωτέρω κατηγορίες προϊόντων:
- Εσώρουχα
- Εξατομικευμένα αγαθά/αγαθά που έχουν παραχθεί σύμφωνα με τις δικές σας προδιαγραφές
- Καλλυντικά
- Προϊόντα προσφορών